1. Een account aanvragen
Om gebruik te maken van het Brightsafe-platform heb je een persoonlijk account nodig.
Zo werkt het:
- Vraag een account aan via de support of IT afdeling van jouw eigen bedrijf.
Zij beheren de gebruikersaccounts binnen jouw organisatie en stellen een account voor jou op. - Zodra je account is aangemaakt, ontvang je een e-mail met:
- Het e-mailadres waarmee je kunt inloggen
- Een tijdelijk wachtwoord
2. Je eerste keer inloggen
- Ga naar https://go.brightsafe.nl/admin/login
(Of ga naar www.brightsafe.nl en klik rechtsboven op ‘Inloggen’.) - Log in met:
- Jouw e-mailadres
- Het tijdelijke wachtwoord uit de e-mail
- Je wordt gevraagd om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Kies een sterk wachtwoord en sla het op.
3. Inloggen op Brightsafe
Je kunt altijd opnieuw inloggen via:
https://go.brightsafe.nl/admin/login
of
www.brightsafe.nl → klik op ‘Inloggen’
Voer je e-mailadres en wachtwoord in en klik op Inloggen.
4. Wachtwoord wijzigen (na inloggen)
- Log in op Brightsafe.
- Klik rechtsboven op jouw initialen en ga naar profiel.
- Kies ‘Wachtwoord wijzigen’.
- Vul je huidige wachtwoord in en kies een nieuw wachtwoord.
- Klik op Opslaan.
5. Wachtwoord vergeten?
Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ op het inlogscherm en vul je e-mailadres in.
Je ontvangt dan een e-mail met instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen.
6. Hulp nodig?
Neem contact op met de support of IT afdeling van jouw eigen bedrijf bij vragen over accounts of inloggen.
Voor technische storingen of platformproblemen kun je contact opnemen met:
[email protected]