Account handleidingen

Nieuwe gebruiker registreren

Voeg eenvoudig medewerkers toe en geef je ze toegang tot de juiste modules.



Gebruikers toevoegen als beheerder

Als beheerder kun je eenvoudig één of meerdere gebruikers toevoegen aan het BrightSafe-platform. Dit doe je via het menu Instellingen > Werknemers.

Stappen:

  1. Navigeer naar:
    Ga in het hoofdmenu naar Instellingen en klik op Werknemers.
  2. Werknemer aanmaken:
    Klik op de knop ‘Werknemer aanmaken’ om een nieuwe gebruiker toe te voegen.
  3. Vul de gegevens in:
    • Voornaam en achternaam
    • E-mailadres
    • Tijdelijk wachtwoord (deze kan de gebruiker later zelf wijzigen)
  4. Informeer de gebruiker:
    Verstuur handmatig een e-mail of bericht naar de gebruiker met het opgegeven e-mailadres en tijdelijke wachtwoord, zodat hij of zij kan inloggen op het platform.

Inloggen met SSO (optioneel)

Werk je met Microsoft 365, Google Workspace of een andere identiteitsprovider?
Brightsafe ondersteunt Single Sign-On (SSO) via o.a. Azure AD en Google.

Activeer SSO in overleg met ons supportteam of via je accountmanager.


Beveiliging & wachtwoordvereisten

  • Minimaal 8 tekens, incl. cijfers en symbolen
  • Bij 3 foutieve pogingen wordt het account tijdelijk geblokkeerd
  • 2FA is optioneel beschikbaar via instellingen

Veiligheid is onze standaard. Alle gegevens worden versleuteld opgeslagen.


Heb je hulp nodig bij het inloggen of activeren van je account?
Bekijk Veelgestelde vragen of neem contact op met onze support.

Geef risico’s geen kans op jouw werkvloer

Maak melden eenvoudig, opvolgen inzichtelijk en veiligheid vanzelfsprekend.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.